4 strony o Public Relations, które polecam

W internecie można znaleźć strony zajmujące się tematyką Public Relations. W artykule przedstawiam te – moim zdaniem – najciekawsze i najbardziej wartościowe. Sama z nich korzystam i uważam je za cenne źródło wiedzy. Ponadto uważam, iż każdy, kto interesuje się tą branżą powinien być na bieżąco z nowinkami m.in. czytać strony branżowe, książki (np. „Public Relations” W. Budzyńskiego) czy chodzić na konferencje lub szkolenia.

1. PRoto

Jest to portal informacyjny poświęcony tematyce Public Relations i innym obszarom komunikacji. Serwis publikuje artykuły, felietony, recenzje, wywiady oraz praktyczne wskazówki dla przedstawicieli branży. Ponadto na stronie można znaleźć ofertę ogłoszeń rekrutacyjnych, związanych z public relations, raporty branżowe i wiele innych. Wszystko jest podzielone na kategorie, co ułatwia szybkie i sprawne odnalezienie interesujących nas treści.

Warto także wspomnieć, iż portal organizuje także wydarzenia branżowe PR takie jak gala rozdania PRotonów czy cykliczne spotkania Dialog PR, a także Akademię PRoto – projekt szkoleniowy, którego celem jest przekazywanie praktycznej wiedzy z zakresu komunikacji, PR-u, social mediów i marketingu.

2. publicrelations.pl

To kolejny warty uwagi portal, w całości poświęcony branży public relations. Można na nim znaleźć: artykuły, felietony, wywiady, case studies, recenzje czy monitoring mediów, a także oferty pracy. Serwis ten przedstawia najnowsze trendy w świecie PR. Oprócz materiałów własnych portalu publikowane są również wyselekcjonowane informacje prasowe.

3. EPR.pl

Serwis ten jest źródłem wiedzy z zakresu Public Relations i aktualności z branży. Można tu znaleźć ciekawe publikacje i artykuły, które są podzielone na odpowiednie kategorie tj. Aktualności, Publikacje, PR’em po mapie, Fake news!, PR w praktyce, a także Opinie.

Na platformie można opublikować własną notatkę prasową na dany temat bądź dodać reklamę (artykuł sponsorowany, post w social mediach czy baner reklamowy).

4. Press

Jest to portal, który jest źródłem informacji na temat mediów, reklamy, marketingu i PR z kraju i ze świata. Można tu znaleźć newsy, opinie, wywiady, analizy oraz raporty przygotowywane przez dziennikarzy zajmujących się zawodowo branżą mediów i reklamy.

Oprócz strony internetowej portal wydaje także magazyn „Press„, w którym opisuje wydarzenia w Polsce i za granicą, pokazuje najciekawsze działania reklamowe, prezentuje przykłady, a także możliwości działań PR. Na stronie można znaleźć autorskie teksty polskich dziennikarzy i wywiady z nimi.

Przeczytaj także inne wpisy z kategorii Marketing i PR:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *