Regulamin usługi newsletter strony Marketing w Pigułce

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin usługi newsletter (zwany w dalszej części ,,Regulaminem”) określa prawa
    i obowiązki Usługodawcy oraz Usługobiorcy, a także zakres i warunki świadczenia usługi newsletter drogą elektroniczną, w tym warunki aktywacji i rezygnacji z tej usługi oraz tryb postępowania reklamacyjnego przysługującego Usługobiorcy.
  2. Niniejszy Regulamin usługi newsletter (dalej: „Regulamin”) jest spełnieniem
    obowiązku wskazanego w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
  3. Usługodawcą jest Ewelina Wolszczak, zwana również w dalszej
    części niniejszego Regulaminu ,,Usługodawcą”.

§ 2. Warunki korzystania z newslettera

  1. Świadczona przez Usługodawcę usługa newsletter polega na bezpłatnym, cyklicznym
    udostępnianiu przez Usługodawcę – za zgodą Usługobiorcy na podstawie złożonego
    wcześniej zamówienia (subskrypcji), zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym
    Regulaminie, na podany adres skrzynki poczty elektronicznej – treści edukacyjnych, a także informacji o oferowanych usługach i produktach.
  2. Usługobiorcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
    nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała zamówienia (subskrypcji) usługi
    newsletter.
  3. Korzystanie z usługi newsletter wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i
    system teleinformatyczny, z którego korzysta Usługobiorca, następujących
    minimalnych wymagań technicznych:
    a) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do
    Internetu;
    b) dostęp do poczty elektronicznej oraz aktywny adres email;
    c) zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 11 lub
    nowszej, Mozilla Firefox w wersji 67 lub nowszej, Chrome 75 lub nowszej,
    Safari, Opera, Microsoft Edge;
    d) serwis zoptymalizowany do rozdzielczości 1366 x 768;
    e) włączona obsługa skryptów i apletów Java oraz obsługa plików Cookies;
    f) do poprawnego wyświetlania niektórych obiektów konieczne jest
    zastosowanie aplikacji zewnętrznych Użytkownika – np. Adobe Acrobat
    Reader w wersji 11 lub wyższej.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z zastosowania
    oprogramowania niespełniającego powyższych wymagań.

§ 3. Zamówienie usługi newsletter

  1. W celu aktywacji usługi newsletter należy:
    a) skorzystać z urządzenia posiadającego dostęp do sieci Internet z
    zainstalowaną oraz prawidłowo skonfigurowaną, aktualną wersją przeglądarki
    internetowej;
    b) złożyć zamówienie poprzez podanie w formularzu elektronicznym dostępnym
    na stronie www.subscribepage.io/newsletter_marketing adresu poczty elektronicznej;
    c) zaakceptować niniejszy Regulamin poprzez zaznaczenie pola checkbox przy
    komunikacie;
    d) kliknąć w przycisk ,,Zapisuję się”, potwierdzający zapis do newslettera;
    e) potwierdzić chęć otrzymania newslettera poprzez kliknięcie w link
    potwierdzający zapis do newslettera, przesłany na podany przez Usługobiorcę
    adres poczty elektronicznej.
  2. Usługobiorca ponosi wszelką odpowiedzialność za treść, zgodność oraz
    prawdziwość danych podawanych w formularzu rejestracyjnym.

§ 4. Rezygnacja z usługi newsletter

  1. Usługobiorca może w każdym momencie zrezygnować z usługi newsletter, co
    jest równoznaczne z natychmiastowym wypowiedzeniem umowy o
    świadczenie usługi newsletter.
  2. W celu rezygnacji z usługi newsletter należy kliknąć link o treści „Wypisuję się”
    zawarty w treści (stopce) zamieszczonej w każdej wiadomości newslettera
    przesyłanej na podany adres poczty elektronicznej Usługobiorcy.
  3. Z chwilą rezygnacji z usługi newsletter Usługodawca zaprzestaje przesyłania
    na adres poczty elektronicznej Usługobiorcy newsletterów.
  4. Usługobiorca może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia
    usługi newsletter.

§ 5. Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem usługi newsletter Usługobiorca może
    składać za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@marketing-w-pigulce.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, opis stanu faktycznego oraz
    zgłaszanych zastrzeżeń. Usługodawca może żądać dodatkowych danych
    pozwalających na identyfikację osoby składającej reklamację.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 14 dni.
  4. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację Usługobiorcy drogą elektroniczną.

§ 6. Zmiany Regulaminu

  1. Usługodawca świadczy usługę newsletter drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym
    Regulaminem zamieszczonym na stronie: www.marketing-w-pigulce.pl/regulamin-uslugi-newsletter
  2. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie www.marketing-w-pigulce.pl/regulamin-uslugi-newsletter w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. Każdy może
    zapoznać się z Regulaminem. Usługobiorca akceptując Regulamin zawiera umowę o
    dostawę usługi newsletter.
  3. Regulamin może być aktualizowany w celu dostosowania do zmian w przepisach
    powszechnie obowiązujących lub zmian w oferowanej usłudze.
  4. Zmiany w Regulaminie wejdą w życie w terminie podanym w informacji o jego
    zmianie, nie wcześniej jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich ogłoszenia.
  5. Regulamin będzie wiążący dla Usługobiorcy, o ile w terminie 14 dni od dnia
    otrzymania informacji o jego zmianie nie złoży on rezygnacji z usługi newsletter, w
    przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.

§ 7. Ochrona danych osobowych Usługobiorcy

  1. Administratorem danych jest Usługodawca, tj. Ewelina Wolszczak. Z Administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail kontakt@marketing-w-pigulce.pl lub formularz kontaktowy dostępny pod adresem www.marketing-w-pigulce.pl/kontakt
  2. Dane Usługobiorcy mogą być przetwarzane w celu:
    a) marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych Administratora, w
    tym w celach analitycznych i profilowania – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO (uzasadniony interes administratora), uzasadnionym interesem
    Administratora jest prowadzenie marketingu bezpośredniego swoich usług;
    b) marketingowym, w tym w celu analitycznym i profilowania, w odniesieniu do
    produktów i usług oferowanych przez administratorów – na podstawie art. 6
    ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Tworzony profil będzie dotyczył Usługobiorcy,
    preferencji lub domniemanych potrzeb w zakresie produktów
    marketingowych z oferty Usługodawcy;
    c) wypełnienia przez Administratora danych obowiązków związanych z
    przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny);
    d) rozpatrzenia reklamacji Usługobiorcy;
    e) dochodzenia roszczeń związanych ze zgłoszoną reklamacją – podstawą
    prawną przetwarzania danych jest niezbędność przetwarzania do realizacji
    prawnie uzasadnionego interesu Administratora; uzasadnionym interesem
    Administratora jest możliwość dochodzenia przez niego roszczeń.
  3. Administrator przestanie przetwarzać dane wykorzystywane do celów marketingu
    bezpośredniego, w tym profilowania i celów analitycznych, jeżeli Usługobiorca zgłosi
    sprzeciw wobec przetwarzania danych w tych celach. Dane osobowe Usługobiorcy
    przetwarzane w celu marketingu produktów i usług oferowanych przez Usługodawcę,
    będą przechowywane do czasu wycofania przez Usługobiorcę zgody.
  4. Usługobiorcy przysługuje prawo dostępu do jego danych oraz prawo żądania ich
    sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W zakresie, w jakim
    podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy jest art. 6 ust. 1 lit. f
    (usprawiedliwiony interes Administratora), Usługobiorcy przysługuje prawo
    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy. W
    szczególności Usługobiorcy przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego oraz profilowania. W
    zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy jest art. 6
    ust. 1 lit. a (zgoda), Usługobiorca ma prawo wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Dane osobowe Usługobiorcy będą przechowywane do czasu wycofania zgody, wniesienia sprzeciwu oraz do momentu przedawnienia roszczeń związanych ze złożoną reklamacją.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie
    przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
  6. Dane osobowe Usługobiorcy mogą być udostępnione dostawcom systemów
    informatycznych współpracujących z Usługodawcą.
  7. Dane osobowe Usługobiorcy nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się
    w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  8. Podanie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie powoduje nieważności
    pozostałych postanowień Regulaminu.
  2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie
    mają przepisy obowiązującego prawa polskiego, chyba że przepisy prawa
    bezwzględnie obowiązujące w państwie Usługobiorcy stanowią inaczej.
  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usługi będą rozstrzygane przez polski sąd
    powszechny.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.04.2024.