Konferencja “Marketing w farmacji” ma za zadanie przybliżyć wszelkie zagadnienia związane z marketingiem i jego wykorzystaniem w obszarze farmacji. Uczestnicy konferencji będą mieć możliwość poznania podstawowych zagadnień zawierających się w szeroko pojętym sektorze marketingu farmaceutycznego oraz mechanizmów i zasad kierujących tym rynkiem.

“Marketing w farmacji” nie skupia się jedynie na przedstawieniu teoretycznej wiedzy, ale także pozwala na  nabycie praktycznych umiejętności, które zostaną wytrenowane podczas części praktycznej. Głównie, poruszona zostanie tematyka związana z:

  • Trade Marketingiem,
  • Digital Marketingiem, 
  • e-commerce,
  • marketingiem produktu OTC i RX,
  • marketingiem aptecznym,
  • karierą w marketingu farmaceutycznym.

Konferencja organizowana przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM planowana jest w formie wykładowo-warsztatowej. Dwie części wykładowe odbędą się 14 oraz 15 maja 2022 roku na platformie MS Teams, zaś część warsztatowa 21 maja 2022 roku na Wydziale Farmaceutycznym Uniwersytetu Jagiellońskiego UJ CM, przy ulicy Medycznej 9 w Krakowie. Swoim doświadczeniem w części wykładowej podzielą się kompetentni specjaliści pracujący w branży.

Wśród prelegentów, którzy zaszczycą nas swoją obecnością, znajdą się
m. in.: Marcin Jelonek, Artur Rakowski, Małgorzata Skorowider, Damian Janiszewski, Mariusz Popin, Krzysztof Pytel, Ewa Żelechowska, czy Magdalena Szpala.

Wstęp na część wykładową jest bezpłatny, zaś aby wziąć udział w części warsztatowej należy dokonać opłaty rejestracyjnej w wysokości 35 zł do 18.04.2022 r. oraz przesłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres e-mail: marketingfarmacja@gmail.com. W cenie opłaty znajduje się pakiet uczestnika oraz obiad.

I tura rejestracji 11-13 kwietnia 2022

II tura rejestracji 21 kwietnia 2022

Zachęcamy do śledzenia informacji udostępnianych za pośrednictwem kanału informacyjnego wydarzenia znajdującego się pod tym linkiem, gdzie można znaleźć formularze rejestracyjne, udostępnione zostaną informacje dotyczące kolejnej tury rejestracji oraz szczegóły na temat dokładnych tematów konferencji, czy prelegentów.

Blog Marketing w Pigułce objął tę konferencję Patronatem Medialnym.

O autorze

Jestem Specjalistką ds. marketingu, pasjonatką kreatywnego contentu i skutecznej komunikacji. W marketingu działam od 2019 roku.

Uczę, jak tworzyć skuteczny content oraz rozwijać markę.

Ze mną rozwiniesz swoją markę!