• Tytuł książki: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
  • Autorka książki: Weronika Modzelewska
  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • Kategoria: marketing

Prowadzisz biznes? Chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać internet do jego promocji? W takim razie książka “Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej” W. Modzelewskiej może Cię zainteresować!

1. Struktura

Książka składa się ze wstępu, 7 rozbudowanych rozdziałów, podsumowania oraz słowniczka marketingowego. Zawiera wiele ilustracji, przykładów, wskazówek, szablonów i ćwiczeń do uzupełnienia (można uzupełniać w środku, są na to przewidziane specjalne miejsca), a także kodów QR (umożliwiają rozszerzenie wiedzy w danym temacie).

“Internet możliwości” W. Modzelewskiej to połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej, z przewagą jednak części praktycznej. Całość jest utrzymana w kolorach czarno – białych, choć nie zaburza to odbioru treści. Struktura jest przemyślana, przejrzysta.

2. Treść

Weronika Modzelewska w swojej książce “Internet możliwości” omawia podstawy marketingu internetowego oraz możliwości, jakie daje promocja biznesu w internecie – od budowania marki, przydatne narzędzia, po tworzenie treści.

Z książki m.in. dowiedziesz się:

  • czym jest Customer Journey Map i jak ją stworzyć,
  • jak stworzyć personę i określić grupę docelową,
  • jak konkretnie dotrzeć do klientów,
  • z jakich podstawowych narzędzi warto korzystać i w jaki sposób,
  • czym jest lejek marketingowy i jak go stworzyć,
  • jaki budżet warto mieć na początek.

Pozycja jest napisana prostym, przystępnym dla każdego językiem. Zawarte w niej treści są uniwersalne, dzięki czemu można je zastosować w każdej branży.

3. Ocena

Promocja biznesu w internecie jest niezwykle ważnym elementem strategii marketingowej w dzisiejszym świecie. Internet stał się głównym źródłem informacji i zakupów dla wielu ludzi, dlatego też właściwe prowadzenie działań online jest kluczowe do osiągnięcia sukcesu.

Dzięki książce Weroniki Modzelewskiej wprowadzenie biznesu do świata internetu nie jest takie trudne. Autorka krok po kroku pokazuje od czego zacząć, na czym się skupić oraz jak działać w praktyce. Omawiając dane narzędzia, podaje orientacyjny koszt ich utrzymania, co ułatwia zaplanowanie budżetu.

Wartością dodaną są szablony i ćwiczenia do uzupełnienia, a także kody QR umożliwiające rozszerzenie zdobytej wiedzy w danym temacie. Świetnym pomysłem jest również umieszczenie na końcu książki słowniczka marketingowego z wyjaśnieniem podstawowych pojęć.

4. Podsumowanie

“Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej” W. Modzelewskiej to pozycja dobra dla początkujących przedsiębiorców oraz osób prowadzących mały biznes. To kompleksowy przewodnik, który pomoże zrozumieć podstawy marketingu internetowego, przekształcić zdobytą wiedzę w praktykę, a tym samym skuteczniej promować produkty i usługi online.

Warto mieć tę pozycję w swojej domowej biblioteczce. Szczególnie polecam ją osobom, które pragną zrozumieć potencjał internetu, by wykorzystać go do promocji swojej firmy oraz zwiększenia zysków, jednocześnie pracując efektywniej.

Przeczytaj także inne wpisy z kategorii Recenzje:

O autorze

Jestem Specjalistką ds. marketingu, pasjonatką kreatywnego contentu i skutecznej komunikacji.

Uczę, jak tworzyć skuteczny content oraz rozwijać markę.

Ze mną rozwiniesz swoją markę!